Sivans

Igår var jag på Sivans med Elin, Emelie o Dana. Hade himla kul! Haha... Blev lite fulla ändå :P o jag o Elin gick fram först till Erik som jobbade i baren och sjöng "full idag och full imorgon" för honom (han hämnades genom att ge Elin fel öl ... eller nåt.. fel blev de iaf :P ) sen sjöng vi för Jörgen (han jobba med, plockade flaskor..). Sen, eller ja, o just det, jag träffade Niklas i kön på vägen in o sen dansa vi med inne på dansgolvet haha... Sjukt kul! Jag gick hem redan tjugo i ett, då var jag nöjd med kvällen :) Fast Elin lyckades ge mig enbörjan till blåtira till.. farligt när vi festar ihop! Hahaha.... jag har faktiskt ett rött märke där idag :P

Annars idag så har vi vart på Elgiganten o köpt en dvd-brännare. Hon visste inte vad den kostade o Kent sa att han inte visste (fast det gjorde han såklart...) o till sist fick han betala 399 kr för den, egentliga priset var 599 kr.. Hyfsat pris det blev, ja. Sen har vi tvättat, men visade sig att jag bokat fel dag.. oops... var helt säker på att jag bokat idag (o det var det som var meningen) men jag hade räknat fel på dagarna o bokat igår ist. Det upptäckte vi såklart inte förrän vi kört tvättmaskinerna men vi snackade med de som hade tiden så det löste sig :)

Sen har vi gått liten promenad, ätit god mat och nu städar vi lite. Ska snart mysa framför teven o se på film som vi hyrde i fredags :)

Ha en bra dag!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback