Slut på pluggandet

Så, nu var det slut på pluggeriet för den här gången!
Har lämnat in min ansökan om studieuppehåll idag, så nu måååste jag fixa mig ett jobb. Snabbt!

Stämman, och framförallt festen "en kväll på slottet" på kalmar slott var sååå fantastisk!
Vi hade sjukt roligt vid vårt bord, sjöng, käkade gott o ja... de va en helkul kväll helt enkelt! Fick ju bugga lite med hehe... och i discot var de nice musik hela kvällen.

Så, förutom min förkylning och lite andra grejer så har helgen vart helt okej.

Idag kom boken jag beställt. Massageboken (samma som du har Jens...) Så nu ska jag snart börja träna på pojkvännen. Han kommer bli glad i alla fall :) Fast han kommer inte hem förrän typ 10 eller nåt ikväll... har föräldramöte i skolan.

Ha en bra dag!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ska du ta uppehåll igen?! Vaffo?

2007-09-03 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback