Sunny Day

Idag är det sol :) Härligt! Har varit ute och sprungit en runda, kändes som det var såå tungt och gick såå långsamt, men när jag kom i mål hade jag sprungit snabbare än förra gången, då det gick hur lätt som helst. Märkligt!

Ska panera fisk strax till lunch, sen ska vi in till stan och lämna tillbaka filmen. Den var bra :D Inte så farligt läskig, men definitivt intressant! Och efter filmen fick jag sån skön massage när vi skulle sova. Underbart!

Jaja... idag blir det god middag, lövbiff med råstekt potatis och bearnaisesås. Funderade innan på utgång ikväll men får se, jag tycker det är så mysigt att vara hemma. Och vi får småfira lite ikväll med för det var exakt ett år sen inatt som vi fann varandra i vimlet på slagthusets dansgolv! Blir mycket firande de här helgerna hihi... nästa helg ska vi åka till Öland och skördefesten, där vi var för ett år sen också, då det var första helgen jag var och hälsade på honom i Kalmar. Gud så nervösa vi var då! Haha.... Gulligt :)

Nu måste jag gå... Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback