Telenor

Nu är jag snart så trött på Telenors felfaktureringar att jag byter abonnemang. Faan! Jag får ringa/chatta med dem varenda månad efter att ha fått mina fakturor känns det som. Det är dubbelfakturor, fakturor på uppsagda abonnemang m.m Denna gången har jag fått en påminnelseavgift på 50 kr att betala för att de skickade en påminnelse till mig om att betala en faktura, SAMMA dag som sista datum för inbetalning! Hur sjukt kan det bli? De kan väl inte påminna mig om en faktura samma dag som den ska betalas, och som den dessutom betalades? Nu ska de i alla fall skicka en ny faktura till mig - IGEN - och jag är bunden till Telenor i ytterligare minst 6 månader. Jag ahr ju alltid haft Telenor med och vart nöjd men på sista tiden. Njaaa jag vet inte... Det är så surt att behöva lägga massa tid på sånt här.

Men i och för sig, om nån har tid för det så är det väl jag. För här är det inga jobb i sikte än i alla fall... suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback