Torsdag

Nu är det torsdag, så snart e veckan slut. Eller ja, det är i alla fall snart helg o min älskling kan va hemma med mig hela dagarna igen :) Sååå tråkigt att bara gå hemma. Usch! Jag söker alla jobb jag kan o så, men inget händer.

Ska kanske gå ut o gå en promenad idag (är helt förkyld, ont i halsen som fan plus tandköttsinflammation som gör oooooooont!) för solen skiner och det är helt fint ute, och så ska jag tvätta och handla. Så har iaf lite att göra idag! Sen ska vi fixa dvd-brännaren (det funkade inte som de sagt utan ska dit o klaga idag....) och sen ja.. jag vet inte. Mysa kanske :)

Kanske skulle ta o fixa naglarna med eller nåt. Whatever. Och bädda sängen.
Btw, Jens o Sofia! När blir det inflyttningsfest hos er? Jag ska försöka åka så jag hinner besöka frisören samtidigt (gillar min frisör i Malmö ju.....).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback