Äntligen!

Det har inte gått att blogga från blogg.se på flera dagar nu eftersom de förändrat systemet nånting. Men nu gick det! Så jag får väl försöka sammanfatta de senaste dagarna lite kort.

I lördags var det partaj på Grace, mycket folk (bara schlager!) och vi gick minus på black jack. Nåväl, en helt ok kväll i alla fall :) I söndags gick det åt skogen för oss båda två på dansen, typ. Men igår gick det kanon på buggen och var hur kul som helst så blev lite gladare igen!

Jag har gått i skolan hela dagarna igår och ska göra så idag med. Sen är jag ledig två dagar, men har rätt mycket att läsa till nästa vecka så har att göra ändå. Hoppas dock få jobba minst en av dagarna också.

På fredag ska jag på anställningsintervju! De ringde mig från kommunen i söndags och kallade till intervju inför sommarjobb som personlig assistent. Så det ser jag framemot, får hoppas jag gör ett bra intryck :)

Igår var jag o några till från klassen på en föreläsning med Linda Bergling, mamma till systrarna Graaf. Hon skulle tala om förlåtelse, kan man förlåta någon som misshandlat ens barn (ni som läst Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" vet vad det handlar om). Det var dock lite för mycket Halleluja och Gud för att det skulle kännas riktigt bra. Man blev typ frälst av att sitta där. Jag visste iof sig att hon var pastor, men att undervisningen skulle bli så "religiös" hade jag inte förväntat mig, och inte de andra heller. Hon var i alla fall en väldigt bra talare, retorisk och fick en att lyssna.

Jag satt o kollade på
brorsans bilder för en stund sedan. Shit vad grym han är på att trolla med bilder alltså. Förvandla, klippa, klistra, mixtra hur som helst. Gå in och kolla, man kan fastna en bra stund. Passa på att kolla båda gallerierna med. Och kommentera, så blir han glad :)

Nu ska jag snart iväg till skolan igen. Solen skiner ute så funderar på att gå en stund i förväg o njuta av solen en liten extra stund.

Ha en bra dag!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback