Charlotte Perrelli

Jag sitter och lyssnar på Charlottes nya album, Hero. Har bara hunnit lyssna på ett par låtar än så länge, men de verkar bra i alla fall! Egentligen borde jag ha suttit och pluggat nu, läst kapitlet jag ska redovisa imorgon. Har läst lite mer än halva i alla fall, får läsa resten när jag kommer hem i eftermiddag. Ska iväg till skolan strax för föreläsning och sen redovisning av intervjuerna vi gjorde förra veckan. Undrar hur de redovisningarna ska gå till? Hmmm.. ska skriva ut det jag lämnat in och läsa på vad jag skrev. Lämnade in redan i torsdags så minns knappt...

Annars idag så ska det blir superfint väder. I alla fall varmt. Just nu ser det ganska mulet ut, fast det var det igår med och då var det ändå riktigt skönt ute så man ska väl inte säga för mycket. Hinner inte sola idag ändå så... hehe... Ikväll ska vi grilla,
fisk i foliepaket. Grymt gott och längesen sist! Kanske blir bugg ikväll med, om vi känner för det.

Nu måste jag göra mig klar och dra ner till skolan.
Ha en bra dag!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback