Dagarna springer iväg...

Jag tycker den här veckan går så himla fort! Hinner knappt med själv. Idag ska jag jobba igen, gick med på det eftersom det bara var från 8-12. Då hinner jag ju plugga hela eftermiddagen i alla fall. Och baka bröd (brödet e helt slut hemma så måste göras).

Det är förresten jobbigt att gå upp tidigt. Blää. Jag är inte van vid så här tidiga morgnar. Då när jag hade haft VFU var jag liksom inne i det så då var det inga problem men nu är jag som en död fisk. Typ. Även efter frukost.

Jaja, jag har inget mer kul o berätta om här så. Eller jo, imorgon kommer gänget från Malmö upp o hälsar på :) Kul! Jag saknar alla där så mycket... O helgen efter ska vi ner till Malmö, o se Sound of Music bland annat. O jag ska hälsa på på gamla jobbet på måndagen :D

Nu ska jag borsta tänderna.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Rosendahl

håller med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback