Det var ju inte så svårt!

Det var ju inte så svårt att få tiden att gå. Jag har skickat in mina frågeställning, läst klart boken, planterat om alla blommorna + duschat några av dem. Sen har jag läst "När lammen tystnar" i ett par timmar i eftermiddag (blev helt sugen på att läsa den när jag såg en del av filmen i lördags. Måste ladda ner filmen o se klart hela!) och efter det har jag varit ute och sprungit.

Nu har jag precis duschat och sen slängt i mig två knäckemackor till mellanmål. Blir nog att läsa en liten stund till och sen börja med maten så vi kan äta vid sex, typ. Brukar bli så i alla fall :) Pasta med heta räkor står på menyn idag, låter gott i alla fall. Ännu ett av alla bra recept jag hittat i kokboken jag köpte på bokrean. Nyttiga är de också, allihop, och de vi har testat har vart ljuvligt goda.

På fredag blir det nog Mando som gäller när vi kommer till Malmö. En plankstek där med pommes och lökringar och bearnaisesås.. mums! Det vattnas redan i munnen!

Ha en bra kväll, och just det. Jag ska försöka lägga upp lite bilder snart. Bloggen ser sjukt tråkig ut som den är nu men ja, jag ska göra det snaaart.

Eller förresten. Här kommer lite bilder. Först min sjukt snygga pojkvän och sen några bilder från i fredags, kanske bilden på Kent är tagen då med, men tror det var vid schlagerfinalen :) Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback