Duktig flicka!

Idag har jag varit riktigt duktig! Började dagen med att gå ner och hänga upp tvätten som Kent lagt i maskinerna innan han gick till jobbet. Sen har jag suttit vid datorn och gjort färdigt mina intervjuer, analyserat m.m. Gick rätt så bra faktiskt, men svårt att få med saker från den ena boken. Har skickat iväg dem till kursledaren nu så det är helt klart! Efter det har Niklas påpekat för mig att jag skulle rösta i kårvalet, vilket jag inte tänkt göra från början, så det har jag också gjort.

Nu ska jag strax försöka fixa ihop lite lunch. Har ingen aning om vad jag ska äta men blir nog lite pasta och makrill kanske.. Kan man äta det? Haha! Vi får se.

Sen klockan 13 har vi musik och ska få fortsätta lära oss spela gitarr :D Säkert leka lite lekar och sjunga med. Ikväll ska vi festa med klassen; grilla, spela brännboll/kubb och dra till stallarna sen. Roligt!

Motion blir det nog inte mycket idag dock. Jag hade tänkt gå en promenad nu på förmiddagen men sen tog det så lång tid med blackboard så jag har inte hunnit. Och nu är det lite sent. Men men, jag sprang ju igår kväll i alla fall, på ny bästa tid på willysrundan!

Ha en bra dag!
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback