Glad :)

Jag hittade en vårjacka idag! En beige snygg jacka inne på Vero Moda, precis en sån jag tänkt mig. Ser dock lite blek ut i den så ska försöka skaffa mig nån scarf som kan pigga upp lite! Provade en röd jacka på Vila med, riktigt fin men inte 100 % rätt. Dessutom blev det ett träningsställ på Stadium för 499 kr, jacka o byxor. Perfekt! Har precis invigt det och byxorna kanske var lite tajta (fanns inga större...) men helt okej. Riktigt skön jacka. Utöver det hittade jag en svart bikinibehå på Stadium som jag köpte (har massa svarta bikinitrosor hemma sen tidigare) och en randig bikini på Lindex som jag har hängt undan tills imorgon, har 25% rabatt där men glömde lappen hemma. Provade massa andra kläder med som jag ville ha... Kjolar och byxor o ja, jag kunde nog shoppat hur mycket som helst idag! Haha!

Nu har vi precis sprungit och jag fick en riktigt bra tid med så på helt bra humör! Strax hoppa in i duschen och sen är det partaj som gäller ikväll :)

Bilder på kläderna kanske kommer senare... vi får se!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback