Grillat!

Det blev grillning ikväll :) Regnade i alla fall inte, men alldeles mulet ute. Åt inne i alla fall så spelade ju ingen större roll. Grymt gott blev det!

image306
Nya grillen brinner bra i alla fall (eller ja, kolet i alla fall...)
image307
Grillmästaren är på gång att vända köttbitarna!
image308
Så här gott blev det! Skinkstek i vitlöksmarinad med rotfruker, sallad, bearnaisesås och rabarberchutney.

Ikväll blir det nåt gott till Lyxfällan - troligen vaniljglass med banan och hemlagad chokladsås. Mums!

O just det, vi hade en så kul lektion idag, i musik! Sjöng och lekte.. hehe.. och sen lärde vi oss spela gitarr - iaf fyra ackord men kan spela en hel del låtar på det. Eller ja, jag kan ju inte så många än men jag lär mig. På en framtida önskelista skrivs det nu upp: gitarr. Yes! Jag ska minsann lära mig.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback