Inget jobb

Blev inget jobb idag heller. Tyvärr. Fast egentligen har jag en del att plugga så det är nog bra. Jag är bara så dålig på att motivera mig, men vi har seminarium på måndag så bäst jag sätter igång. Har drygt 100 sidor kvar i en av böckerna att läsa, sen har jag läst allt i alla fall.

Ikväll ska jag o Mario till ungdomsgården och intervjua/samtala med lite ungdomar. Får se hur det går, måste sätta mig och gå igenom frågorna tills dess med. Se om jag vill lägga till några eller plocka bort några. Ska handla om relationer, typ. Fast är lite inne på identitet med, om jag kommer på några bra frågor kring identitet. Ska genomföra två samtal så det ena kan ju vara om relationer och det andra om identitet, kanske.

Jag är godissugen. Nåt fruktansvärt. Men får inte äta nåt sött nu. Klockan är ju bara 10. Hmm. Men jag brukar va ganska duktig faktiskt. Jämfört med vad vågen visade imorse (skiljer ju några hekto varje dag..) så har jag 2 kg kvar att gå ner på drygt tre månader. Jämfört med i förrgår hade jag 1,6 kg. Så det är ju rätt lugnt. Jag jobbar ju inte särskilt hårt för det längre heller, men i alla fall. Och jag är egentligen väldigt nöjd nu!

Nåväl, nu ska jag väl börja plugga då. Borsta tänderna först, kanske suget försvinner lite då? Hoppas det!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha. jo ganska roliga bilder och framförallt en mkt rolig kväll! :)

Postat av: Gish

Nu har jag lagt ut bilder på min bilddagbok, så jag skriver länken på min blogg så kan du kolla sen :)

2008-04-18 @ 13:48:09
URL: http://youregonnacrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback