Klar!

Så, nu är jag klar med seminarieuppgiften till imorgon. Behövde "bara" formulera två frågeställningar utifrån en bok, och boken läste jag färdigt igår så. Nu ska jag börja läsa Ansvar och sekretess inför seminariet på torsdag. Har läst den förut med, när jag gick i Malmö, plus att vi haft en jättebra föreläsning kring den i förra veckan med så den känns inte så tung. Tyckte att den var väldigt intressant förra gången i alla fall, minns jag.

Frågan är om jag ska ta mig till biblioteket och plugga där eller sitta här hemma. Har en liten tanke om att sticka till Willys och köpa brödmix med, har bara ett par skivor kvar typ. Eller ja, det räcker till imorgon men sen. O plantera om blommorna ska jag ju göra med.. massor o göra :) hehe

Jobba verkar det dock inte bli något med. Ringde nyss från en skola där jag varit en del innan men de ville inte boka upp mig förrän i juni, o just de två dagarna kunde jag inte! (vi slutar skolan den 4:e så snacka om otur..). Men men, så kan det va.

Jag satt förresten och läste mina gamla blogginlägg innan. Från när jag skrev blogg första gången i mars 2006 fram till januari 2007 ungefär. De gamla inläggen var nog mer intressanta än de jag skriver numera. Tycker jag i alla fall. Jag var mer flummig och gjorde pinsamma grejer då. Nu har jag nog blivit mer vuxen. På gott och ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback