Lite lov...

Så, nu är man ledig i nästan en vecka då. Vi har ingenting att läsa och inga uppgifter att göra färdigt. Helt otroligt. Så vad ska man då hitta på? Bra fråga. Jag har ingen aning. När Kent kommer hem ska vi nog ut och springa, kanske blir vid VAIS-torpet eftersom det blåser så mkt, men då blir det bara 3,1 km för mig. Fast där e ju hyfsat kuperat med så går väl. Annars borde jag kanske städa. Plocka i ordning på mina grejer i alla fall. Kanske ska ta mig upp i förrådet och hämta ner resväskan och lådan att lägga vinterkläderna i. Så kan jag få nåt vettigt gjort i alla fall.

Imorgon bär det av till Jönköping och sen får vi se om jag kan blogga. Jag hoppas på att Zandra har datorn med sig, om den nu är hel kom jag just på. Hmmm. Ja, eller att någon annan har en dator som jag kan låna kanske. Frågan är ju vad man ska packa sen. Vill ha med mig allt och ingenting, typ. Fast packlistan är väldigt lång i alla fall. Som det brukar bli.

Nej, kom igen jag nu. Dags att röra på sig lite. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback