Malmö!!

Nu sitter jag i Malmö, hemma hos Hanna. Äntligen fått chans att se hennes lägenhet :) Liten o mysig, värsta utsikten på åttonde våningen!

Helgen har varit så lugn och skön. Bara strosat runt och inte haft några tider att passa. Underbart! I fredags va vi på Sound of Music som var jättebra, såklart... hehe... sen igår gick vi på stan, sen en runda runt pildammsparken och avslutade med en glass på glassfabriken. Jag tog jordgubbssorbet och choklad-brownieglass. Såå gott! På kvällen grillade vi grillspett, jag, Sofia o Kent. Årets första grillat! Lär bli mycket grillat i sommar.... Sen gjorde vi chokladbollar som vi njöt av medan vi spelade TP - som  jag vann! Men det var jämnt, och spännande. Och höll på länge, vi spelade i tre timmar.

Idag har vi också gått massor. Gick in till stan, vidare runt Kungs- och slottsparken , sen liten fikapaus på Espresso House (ett måste när man är i stan....). Efter det blev det brunch på Café Ceder - supergott - sen IKEA där vi fick tag i allt vi önskat oss! En mjölkskummare, långa teskedar och djupa tallrikar (mina blivande pastatallrikar haha). Efter det gick vi 5-kilometern på Bulltofta. Blev en väldigt skön dag!

När vi kom tillbaka till jens o fia åkte Kent hem till Växjö igen men jag är ju kvar för att hälsa på mitt gamla jobb imorgon. Längtar efter att få träffa alla barnen och personalen igen!

Nu har nog Hanna duschat klart låter det som så jag får sluta skriva. Jag är tillbaka imorgon.. eller kanske på tisdag! Imorgon firar jag och Kent 1,5 år tillsammans :)

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback