Måndag

Här sitter jag framför datorn som vanligt. Hade hoppats på att vikarieförmedlingen skulle ringa idag, är ju ledig hela dagen så vill jobba. Men än så länge har telefonen varit tyst :( Fast klockan är ju bara 8 så det är väl inte försent ännu.

Igår blev en lugn dag det med. Pluggade en del, sen var det dans på schemat. Sista gången blev det, vi missar ju nästa vecka när vi är i Malmö så. Men det var riktigt kul igår! Chachan e så grymt kul :) O de andra danserna var okej de med.

Annars har jag inte så mycket att berätta. Jag drömde läskiga drömmar inatt. Erik blev kidnappad (fast han var liten o jag var som nu) o jag låg i mitt rum bredvid o hörde honom skrika i trappan. Jag ringde 112 och fick viska fram vad som hände m.m. o va sjukt rädd att kidnapparna skulle komma in i mitt rum med. Men mitt rum gick att låsa, så jag försökte få Kent att smyga fram och låsa dörren för jag vågade inte. Skum dröm!

Nu ska jag ta och borsta tänderna, sen ska den här dagen styras upp!
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback