Motivation?

Det hade varit lättare att bli motiverad att gå ut och gå om det varit finare väder. Just nu känns det som att det ska börja regna. Usch. Men jag måste få ihop lite minuter = lite motion/träning denna veckan så bara att köra på. Blir inte mer än drygt 100 minuter denna veckan ändå, det brukar ligga på mellan 300 och 400 minuter. Aja, ibland blir det dåliga veckor så enkelt är det väl bara. Men ska försöka röra på mig lite i Jönköping med.

Nådde rekordlåg vikt idag förresten. Min lägsta i alla fall! Även om det kan bli mindre. Lustigt egentligen, efter en helg med rätt onyttig mat och festande och inte speciellt mycket träning heller så har jag gått ner. It feels good! Fast det är jobbigt när man är hemma hela dagen - då tänker jag på mat all the time. Särskilt nu när jag vet att det finns supergoda muffins i frysen, ostar i kylen, kex i skåpet och vindruvor i fruktskålen. Inte lätt att stå emot. Får nog bli något litet kex när jag kommer tillbaka från promenaden. Sen lunch :)

Nej, nu får jag ta och gå. Har mycket att göra sen idag - städa färdigt, packa, duscha och helst hinna ut till Samarkand med. Eller så får vi ta det på vägen till station sen. Lämna tillbaka filmen med ja, shit. Time flies!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback