Ny vecka!

Så, då var det måndag och dags för en ny vecka igen. Veckorna går så fort nu - inte långt kvar till sommarlovet. Och därmed inte heller så långt kvar tills man kan bada i havet/sjöarna. Härligt! Jag var så sugen på det igår när vi hade sprungit, duschade i kallvatten bara för att få känna på det, typ. Haha! Nej, men jag duschade väldigt kallt bara för att det är så skönt - uppfriskande. Vi sprang runt Växjösjön både i fredags och igår, så mitt mål att springa runt den en gång i helgen klarades med råge. Bra tider hade jag med, mycket bättre än väntat!

Igår var det så härligt väder så på eftermiddagen var vi i Evedal och promenerade en liten stund och när vi kom hem på kvällen blev det grillning. Jag verkligen älskar grillspett, det tillsammans med Willys vitlökspotatissallad, vanlig sallad och rabarberchutney - mmm! Kan inte bli bättre! Eller jo, det blev det, för vi åt ute i solskenet på balkongen för första gången i år :)

image322

Senare testade vi det andra av våra nya spel, Helt Genialt, som var rätt så kul . Vi vann varsin gång :) Vi hade tänkt se Hairspray igår kväll men av någon anledning kunde dvd-spelaren inte läsa skivan. Mystiskt.

Nu ska jag kolla igenom alla bloggar m.m. som jag gör varje dag, sen blir det pluggande fram till nio - halv tio nån gång. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: fia

ser riktigt smarrigt ut , önskar dig en trevlig dag ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback