Shopping!

Idag står det shopping på schemat hela dagen! Först ska vi kolla på trädgårdsmöbler, vill köpa nya snygga möbler i trä till balkongen. Sen en vända in på systemet för att ladda upp inför kvällen :D Efter det troligen lunch på max eller nåt (gooooda hamburgare) och sen in till stan för the real shopping. Jag ska äntligen se till att köpa mig en ny vårjacka. Nu vet jag ju hur det brukar gå när jag har de planerna, men idag ska jag verkligen lyckas hitta en. Kanske blir att kika efter nån jeanskjol med (tycker det är så snyggt!) och en väst att ha nu på våren och nån klänning kanske och.... ja, mycket jag vill ha :) Kanske blir fika eller nån glass på stan med innan vi åker hem.

Ikväll är det dags för Lasse Stefanz på Rinkdansen :) Ska hem till Markus föräldrar först, grilla och så där och sen förfesta. Sen blir det dans hela natten!

Nu ska jag in o kolla bankkontot så jag har kortet fullt med pengar. Hehe..
Ha en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback