Test!

Jag passade på att sno lite frågor från Anna, var så längesen jag svarade på såna här sist. Ikväll passar ju bra när jag dessutom tror mig kommer bli hyfsat uttråkad så. Detta är tydligen ett "tjejtest" så får se om de passar! Hehe

Vem ringde dig senast?: Zandra
Vem kysste dej senast?: Kent
Vem kramade dej senast?: Kent
Vad har du för bh på dig just nu?: En brun
Vad har du för trosor på dej just nu?: Vita, okej jag är kass på att matcha...
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: "Godmorgon söt. 18 månader idag tillsammans med dig, har varit den bästa tiden i mitt liv. Jag är så lycklig för att jag är tillsammans med dig. Ha en bra dag. Många kyssar o kramar" Svårt att gissa vem det var ifrån :D
Vad brukar folk få för intryck av dig : Flummig kanske, glad och smart (hoppas jag)
Har du någon gång klätt dig horigt?: Jag tycker inte det, fast gillar ju urringat så andra kanske tycker så.
Har folk kallat dig slampa?: Nja, på skämt hoppas jag. Men vet inte säkert
Har du kallat någon för slampa?: Nix, isåfall skojat.
Har du slått någon riktig hårt?: Inte med mening vad jag minns.
Använder du parfym?: För det mesta.
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Håret tror jag.
Vilka slags killar faller du för ?: Killar med vackra leenden :D
Vad kollar du på först hos en kille?: Leendet....
Vill du ut och festa nu?: Lite... hade hellre festat idag än imorgon men imorrn får väl duga :)
Vad är klockan?: 17.51
Vilken färg har din mobil?: ´Grå
Vad ska du göra nu?: Laga middag! Jag e huuuungrig.
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: Nej.
Är du social? Det tycker jag.
Känner du att du orkar en fråga till?: Varför inte?
Vad tänker du när du vaknar?: Jag borde gå upp och hålla Kent sällskap men jag orkar inte så jag sover nog en timme till....
Kan du gå utan smink?: Jo det kan jag väl men oftast åker det på ett lager mascara i alla fall.

Nu ska jag laga mat!
Tjingeling o ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Jens

Nästsista frågan var bäst =)

2008-04-24 @ 09:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback