Tidig morgon

Usch. Idag var det alldeles för tidigt att gå upp. Men ska ta bussen och jobba om en halvtimme så hade inget val. Dessvärre känner jag mig nästan lite småbakis, trots att jag inte drack så jättemycket igår och att jag var hemma redan vid elva. Vi hade i alla fall en väldigt kul kväll :) Lite brännboll (tills bollen gick sönder vilket gick rätt fort....), sen lite fotboll, grillning, vacker sång och mycket snack.

Kanske ska festa ikväll med hos en klasskompis, som ska till Grace sen. Vi får se. Just nu känner jag mig faktiskt inte så sugen :/ Helt trött så... Och imorgon ska vi till rinkdansen i Alvesta o dansa till Lasse Stefanz med Markus o Jossan. Mycket fest just nu. Japp.

Nej nu ska jag gå o ta på mig linserna o försöka fixa till mig.
Ha en bra dag!
Tjingleing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback