Tillbaka i Växjö!

Så, nu är jag hemma i Växjö igen. Kom hem igår, men kvällen igår gick så fort och jag hade fullt upp så då hann jag inte med någon uppdatering.

Vi åt lyxmiddag igår - ryggbiff med klyftpotatis och bearnaisesås - för att fira vår 1,5-årsdag. Sen överraskade jag Kent med en "godischock" till efterrätt... hehe... väldigt lyckat :) På kvällen sen var det avslutning på buggen, sen hem och sova, typ.

Idag är jag ledig från skolan så hoppas på att vikarieförmedlingen ringer. Nu börjar dock klockan bli ganska mycket så vi får väl se. Annars får jag väl ta mig bort till biblioteket en stund och plugga lite. Men jag skulle behöva jobba, har inte fått ihop många timmar än denna månaden.

Just det, jag ska försöka förgylla min blogg med lite mer bilder. Har varit dålig på det. Måste börja fotografera mera. Ska se om jag lär mig hur man lägger upp en film, isåfall kanske ni kan få se mitt mästerverk som jag skapade i fredags på bilden.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback