Tisdag

Verkar inte bli nåt jobb idag heller. Suck. Varför har folk plötsligt börjat hålla sig så himla friska? Jag kommer få leva väldigt fattigt nästa månad. Eller ja, i juni då. 9 timmar har jag jobbat hittills, så 900 spänn kan jag räkna med då. Plus lite från CSN. Grattis mig.

Jag har väl en del att göra, skolarbete, i och för sig. Ska skriva intervjuerna och analysera m.m. så tar nog en liten stund. Kanske går en promenad nu på förmiddagen med, ska springa tillsammans med Kent i eftermiddag sen. Får se vilken runda det blir, troligen här bakom huset (skogen) och kanske en bit in på willysrundan. Om jag orkar :)


Igårkväll gick vi en långpromenad istället för att bugga. Det var så härligt väder så vi ville inte vara inomhus hela kvällen, istället gick vi hemifrån och runt Växjösjön, en runda på ca 8,5 km. Skönt!

Jag längtar till sommaren!

image323


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback