Update

Jag hann skriva idag med :) Gick upp tidigt idag, före klockan 7. Var helt pigg så tänkte att det var lika bra. Jag har kanske inte utnyttjat morgonen sådär jättemycket direkt, men men. Läst alla bloggar och andra hemsidor som vanligt och sen varit inne på Vings hemsida och tittat på bilder, läst m.m. om Nessebar. Längta så tills vi ska åka! Snart bara tre månader kvar...

Nu ska jag nog gå och göra mig i ordning och packa de sista grejerna. Har bildlektion till kl 9-12, sen hem och kasta i mig mat och fixa kaffe åt Kent *haha* och sen går bussen 12.29. Stressigt med andra ord. Så allt måste vara klart nu innan.

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Vi tänkte först åka till Nessebar och hade i stort sett bestämt oss, men ändrade oss i sista stund till Tunisien =) Också om tre månader. Najs najs!

2008-04-11 @ 10:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback