Vardagslyx

Lite vardagslyx med kex, ostar och vindruvor låter inte helt fel va? Vi bestämde oss för att ha det ikväll, mysa lite inför långhelgen nu när vi för en gångs skull inte ska vara tillsammans. Kent har dessutom bakat ljuvligt goda kladdiga mandelmuffins...

Annars så är vi nyss hemkomna från en skön promenad. Blåser lite ute men i övrigt riktigt skönt. Folk har börjat tälta inför att biljetterna till Allkårsveckan släpps imorgon.. hehe.. själv köper jag senare, nöjer mig med biljetter till Grisfesten tror jag. Kanske blir Fredagsfestivalen med.

Vi sprang idag med, ute på VAIS-torpet. Gick riktigt bra, skön runda trots att den var kuperad (så ovan vid det). Sprang bara 3,1 km så var ju inte så långt heller.. Haha... Men 4,8 km hade nog varit sjukt jobbigt med backarna.

Nu ska jag duka fram och tända lite ljus och fixa.
Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback