Bröllop!

Vi var på ett överraskningsbröllop igår, där Kents bror och hans sambo gifte sig! Jättefint, romantiskt och mysigt var det. Så vackert i kyrkan, med en tjej som sjöng helt underbart (och dessutom en av mina favoritlåtar - Av längtan till dig).

Hela släkten var bjudna på kalas, utan egentlig anledning, och vi anade väl så smått att det kunde vara bröllop som nalkades men kunde inte veta säkert. Vissa hade dock inte den blekaste aning, däribland brudens föräldrar som verkligen blev tagna på sängen! Kul var det i alla fall, det blev god mat, massa tårta och många glas vin för de flesta (jag föredrog dock den goda cidern...) hela natten lång. Mitt första bröllop någonsin, så nu vet jag i alla fall att mitt eget inte blir det första jag går på :)

Så mysigt det blev sen när vi kom hem igår. Drömde oss in i framtiden tillsammans. Jag är så underbart lycklig så det finns inte, jag har verkligen världens bästa och finaste pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback