I arla morgonstund

Jag är uppe tidigt idag. Gäääsp. Ska iväg och jobba. Känner inte för att jobba egentligen, men är ju lite extrapengar i alla fall. Har ingen lång dag heller; 8.30-12. Sen ska jag hem och käka lunch med Zandra, fick över en hel del pastasallad från lunchen igår (bjöd Zandra, hennes mamma och hennes mammas pojkvän på lunch när de kom upp med grejerna).

Annars idag blir det att kolla på höjdhoppsfinalen med Stefan Holm i huvudrollen. Hoppas verkligen det går vägen! Det var så synd om Susanna Kallur igår, tyckte helt synd om henne. Kämpat så hårt - bara för OS och så ramla direkt.. stackarn.

Men men, nu ska jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: gila

Hej! Nej jag skrev verkligen fel! Herregud - det får räcka med en resa i år :) Iaf utomlandsresa. Vi ska till Bulgarien :P Så inte Kreta, men det får ni testa nästa gång. Där är också underbart men tyvärr dyrt att leva :/ Flygvärdinnedieten skippades efter frukosten. Lunchen blev helt fel haha :P Men frukosten klarade jag, en banan och en kopp te :) Hursomhaver har jag ändå gått ner ett kg sen iförrgår så jag klagar inte! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback