Lycka!

Blir man överlycklig eller blir man överlycklig när man går in på internetbanken för att se hur lite pengar man har kvar på kontot och upptäcker att det har tillkommit nästan 6000 kr sen sist man kollade? Fick för första gången tillbaka pengar på skatten, så underbart! Så nu ska det införskaffas en ny mobiltelefon, och troligen blir det en SonyEricsson K660i. Fastnade först för en annan men försäljaren tyckte att denna passade mig bättre, och den andra går tydligen sönder mer och sådär så. Denna e lite billigare med... så kanske blir en ny mobil imorgon! Får 500 kr för min kassa mobil i inbyte med.. inte helt fel!

Nu ska jag göra mig i ordning för om 40 minuter ska vi va hemma hos Jossan o Markus för att grilla o festa lite. Får se om det blir utgång ikväll, Kent e inte helt kry så. Men kanske!

Ha en mysig fredagskväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback