Malmö

Imorgon sticker vi ner till Malmö över helgen. Ska bli kul med Malmöfestival! Är dock inte så festsugen tror jag, men någon svängom till Perikles blir det i alla fall imorgon och sen lyssna på ABBA-låtar på stortorget. Lördagen vet jag inte vad den bjuder på, verkar inte va några roliga band, tyvärr.

Förhoppningsvis kommer vi iväg redan halv fyra imorrn eftermiddag, hoppas att Kent kan gå tidigare från jobbet så. Kommer va sjukt hungriga när vi kommer ner, och då ska man ta sig in, lyckas välja matställe och dessutom köa i x antal minuter innan man får mat. Men men, det får bli nån macka på vägen helt enkelt.

Idag har jag varit och simmat, orkade 80 längder på 55 minuter, väldigt nöjd med tanke på att det var evigheter sen sist jag simmade (mer än plaskade lite i havet förstås). Sen har vi gått en kort promenad ikväll med, men känner i benen att simningen tog hehe.

Nu väntar snart sängen. Ska bara kolla över min lilla packning snabbt först.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback