Nya inköp!

Ullaredsresan igår var som vanligt väldigt givande :) Hehe... Har köpt på mig massa nya mer eller mindre användbara prylar såsom taklampa till sovrummet, jättesöta assietter, världens gulligaste pyjamas, shampoo o balsam för ett halvår och lite presenter (m.m.)!

Idag ska jag jobba - igen. 8.30-15.30 så det är en lång dag idag. Det är skönt att kunna köra bil dit i alla fall, annars skulle jag ha gått hemifrån nu typ. Men har en stund till på mig, ska borsta tänder och ta på mig linserna och lite sånt med. Packa ner lunchen. I eftermiddag ska jag baka spännande kräftbröd med dillsmak inför vår kräftskiva på lördag, vi får se hur bra jag lyckas! Gillar sånt där lite pilligt ju, så borde kunna fixa det (de är formade som kräftor).

Imorgon blir det att vi åker till Kents föräldrar för att fiska kräftor under natten, så vi får njuta av svenska nyfiskade kräftor på lördag kväll! Men har köpt några andra med, för säkerhets skull. Man vet ju inte hur många kräftor man får så. Jag är lite smånervös inför fiskandet, det är sjukt läskigt att åka ut i skogen mitt i natten, och sen ut med båten när det är kolsvart ute....

Nu ska jag göra mig färdig.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej gumman!

Hoppas du har en bra dag på jobb, kommer bli hur trevligt som helst på lördag :)kramiz

2008-08-21 @ 13:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback