Om det va tidigt igår....

... så är det grymt tidigt idag! Klockan ringer 05.50 men vaknade 05.30 så tyckte inte det var lönt att somna om - isåfall vaknar jag väl tjugo gånger tröttare antagligen. Så nu är jag uppe! Hungrig som fan men ska bara äta en knäckemacka innan jag o Zandra tar bilen mot Ullared! *weee* (blir frukost i bilen sen).

Inköpslistan är ännu inte så lång, bara nödvändiga saker som shampoo, balsam, plastpåsar och annat mindre spännande. Men det lär väl ordna sig när man väl är där.. nånstans är jag lite småsugen på ett par svarta jeans (men de måste sitta perfekt!) och sen ska jag kolla i butikerna utanför efter ett par innegympaskor att ha till hösten. Vi får se hur det går.

Fan vad magen kurrar...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback