Regnlandet

Nu är vi hemma igen. Varför regnar det alltid i den här staden? Suck. Det verkligen öser ner utanför fönstret, och har så gjort sen vi kom till Växjö igen.

Det har vart trevligt på Malmöfestivalen i alla fall! I fredags blev det lite dans till perikles, vi e grymma :) Därefter stortorget och Arrivals (tror jag??) som bjöd på ABBA-show. I lördags va vi inne och träffade familjen, käkade gott och gick en runda med dem, Sen såg vi RixFM-festivalen som var bättre än jag hade väntat mig. Bra drag i Amy Diamond hehe.. :P

På kvällen åkte vi hem till Annelie och såg på OS-sammandrag och filmen Vit Oleander på tv:n. Kom på att jag nog har sett den innan faktiskt, men den är bra.

Idag har vi åkt hem. har med oss en del av Zandras grejer i bilen med, jag hjälper väl dem att lasta ur och så imorgon tänkte jag när flyttlasset går. Ska nog va ledig imorgon, vet inte hur jag gör om vikarieförmedlingen eller bemanningen ringer, men hade vart skönt att vara ledig. Tänkte baka bröd (nytt recept) och sådär. Plus hjälpa Zandra med flytten med.

Annars är allt bra. Jag är konstant hungrig idag och konstant arg på mig själv för att jag är konstant hungrig. Ond cirkel det där. Men det går väl över...

Receptbloggen pallar jag inte uppdatera btw, får se om jag tar tag i det där nån gång... men blir nog mer sporadiskt i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback