Sjuk :(

Idag är jag hemma och ska krya på mig. Kände mig helt matt igår och var alldeles klumpig. Visade sig att jag hade feber (visserligen inte mycket, men jag blir helt däckad vid 37,5 typ). Så igårkväll kurade jag ner mig i soffan iklädd min nya myspyjamas från Ullared och bara läste och vilade mig. Verkar ha gett resultat för känner mig bättre idag och har ingen feber just nu i alla fall.


Kräftskivan i lördags var superlyckad! Våra svenska kräftor (fick 53 stycken i fredags natt!) var lätt de godaste och på nåt lustigt sätt gick alla kräftorna åt, vi hade väl drygt 70 st plus kräftstjärtar samt lökpaj till förrätt och mumsiga kräftbröd på sex personer! Kvällen avslutade så småningom på Oléo där vi shakade loss ordentligt! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback