Skärpning!

Nu har jag varit så himla onyttig i flera dagar känns det som, så nu ska jag vara nyttig idag och imorgon. Alltid något i alla fall, sen blir det ju Malmöfestival så det går väl som det går. Ikväll blir det i alla fall ett par bitar melon och nåt plommon istället för kakor och varm choklad. Vi har precis gått en långpromenad med, nästan en och en halv timme. Skönt!

Imorgon jobbar jag bara till 12, så sen ska jag hem och käka, ev. städa och så antingen springa eller ge mig iväg till simhallen och simma några längder. Vi får se vad det blir. Ska bli rätt skönt med en tidig eftermiddag i alla fall. Typiskt bara att Kent har sin längsta dag imorgon...

För er som läst förra inlägget och som undrar så var Zandras lägenhet jättefin! Där kommer hon trivas toppenbra :) Och jag tycker det ska bli så himla kul att hon flyttar hit. Igår va förresten en kille som hon träffat via internet här och hälsade på, och det visade sig va en gammal kursare till Kent! Världen är allt bra liten ibland.

Nu är det fikadags då (frukt för mig som sagt).
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback