SonyEricsson K660i

Det blev en ny mobil idag! Köpte den jag la länken till igår. Tyvärr har jag inte lyckats få fram nån bra bild på mobilen att visa här men via länken finns det ju en. Mobilen tar iaf bra bilder, och jag har lyckats komma på hur man får över dem på datorn med! Kolla nedan:


Annars är allt bra! Vi festade igår, först förfest hos Jossan o Markus, sen in till stan på Karl-Oskardagarna. Jag, Emma och Malin åkte karuseller (hääärligt när man e full haha) och sen mötte vi upp killarna på stortorget vid öltälten. Drog vidare till Grace där vi festade natten lång. De spelar så grymt bra musik, blev helt galet pigg och dansglad! Hihi! Dessutom hade RixFM sin efterfest där.. Sibel röjde bäst av stjärnorna (nog typ den enda som dansade bland "oss vanliga") medan Alexander Bard o gänget höll sig inom VIP-området.

Nu ska jag fortsätta med maten. Håller på att göra hemlagad ravioli, spännande att se nu om pastadegen går att baka ut! Hmmm.. O förresten, köpte uspergoda smaksatta minigrissinis på Oil & Vinegar igår, rekommenderas! Har de just nu som tilltugg till ett glas vitt vin, passar ju br ai väntan på maten när vi dessutom äter italienskt...

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Det såg ut som ni verkligen hade det mys i Bulgarien =) Jag ska med köpa ny mobil men kan inte bestämma mig för hur kräsen jag ska vara (bl.a när det gäller megapixlar). En annan fick inte tillbaka så mycket på skatten eller så plånboken måste tyvärr bestämma :( Hehe. Ha det bra!

2008-08-10 @ 11:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback