God Jul!


Här kommer mitt sista inlägg innan jag tar julledigt från bloggen några dagar. Idag har det bakats
julgodis här hela morgonen och förmiddagen. Massa mumsigt har det blivit, och alla recepten hittar ni som vanligt på min receptblogg.
Där finns också recept på julens godaste sill för er som är så flitiga att ni lägger in sillen själva.

Idag har det packats, det är mycket som ska med när man ska vara hemifrån i nio dagar. Förutom alla julklapparna (flera påsar....) ska gitarren med och sen alla kläder, varma jackor och skor m.m. Bilen lär bli helt full och Kent lär tjata om att det vore bra med en Kombi :)

Jag borde vara tillbaka här någongång i mellandagarna. Ha det jättebra sålänge, hoppas ni får många fina julklappar och massa god julmat.
God Jul!

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Hej! Jag strulade till det med glöggtryffeln... Skulle göra en halv sats och då jag skrev av receptet så skrev jag hälften av vissa ingredienser, men inte av alla. Haha. Men de blev ätbara iaf :p Ska testa igen nästa år och ha koncentrationen på topp! God Jul!!! Kram

2008-12-22 @ 15:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback