Klar!

Oh my God! Jag är klar med slutuppgiften! Så nu är det JULLOV till den 11 januari. Då ska vi ses i gruppen och planera redovisningen av vårt temaarbete den 12 januari. Men ändå, 11 januari, det är 23 dagar dit...

Ska strax ge mig ut på en promenad tror jag. Fast vädret är tråkigt. Skulle behöva stämma min gitarr men kan inte själv. Hmm. Funderade på att ta med den till skolan o chansa på att någon på musikavdelningen vill hjälpa mig, men tvekar på att det är så många som jobbar idag.... Har ju tänkt spela en del på gitarren nu i jul så hade vart kul om det lät bra med., eller i alla fall hade förusättningar att göra det :)

I eftermiddag ska jag o Kent gå på stan! Jag är i akut behov av linsvätska (trodde jag hade flera flaskor kvar, men antingen har jag dåligt minne eller så har någon snott dem..) och dessutom ska jag kolla in en klänning på Gina och hjälpa Kent att leta julklapp till Erik.

Hittade förresten en bild på en klänning som jag provade på H&M i Stockholm när vi var där. Ångrar att jag inte köpte den, hade varit perfekt på nyår. Den finns inte här i Växjö men hoppas hitta den i Malmö nån gång under juhelgen.

Snyggt med strumpor till, va?

Vi får hoppas att det blir mer uppdatering innan vi ger oss iväg mot julfirande i Mörlunda i år. På söndag åker vi, och där har jag inte tillgång till internet så blir dåligt med uppdateringar. Åker dock ner mot Malmö på juldagen så sedan kan det nog bli ett och annat inlägg. Nyår firas här hemma i Växjö sen!

För säkerhets skull passar jag på att redan nu önska er en
God Jul & Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback