Mera snö....


Inatt har det kommit ytterligare några centimeter snö här, och snart syns inte längre ljusen på balkongen.. hehe.. så fint det är! Mellan 5-7 cm nånting tror jag. Hoppas det blir snöbollskastning eller annan lek i snön när jag ska jobba i eftermiddag :)

Min nya mobil som jag var så glad över i tisdags har samma fel som min förra. Så i eftermiddag ska jag in på Telenor o skälla ut dem och kräva en helt ny mobil, en annan sort. Problemet är att om jag känner mig själv rätt så är jag inte så kaxig när jag väl står där, men jag ska försöka. Har för sjutton fått gå runt med en gammal mobil som knappt heller funkar hela hösten. Suck. Annars ringer jag konsumentverket eller nåt...

Ikväll ska vi gå på Lucia i domkyrkan. Kommer nog vara väldigt vackert :) Önskar att jag haft något luciatåg att gå på nu på morgonen med, och Kent sa att det ska vara ett på universitetet men jag hittar ingen info om det. Efter luciatåget blir det lussefika och idol hemma hos oss, äntligen final! Hehe.. Heja Kevin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback