Ny mobil!

Nu har jag äntligen fått en ny mobiltelefon. Efter tredje inlämningen på service sedan augusti fick jag till slut en ny telefon från SonyEricsson. Samma märke som innan förstås, men förhoppningsvis ska den här fungera! Fick ett dubbelt så stort minneskort med också.. sjysst :)

Igår var vi på säsongsavslutningen på dansen. Kent dansade såå bra! Han säger jämt att han inte kommer på nåt att göra (vilka turer etc) och att han inte kan känna takten osv men igår när han flummade så dansade han som värsta proffset! Hade han dansat så hela terminen hade vi lätt gått vidare på steg 3... Får se om vi testar det någon gång till våren när kurserna drar igång igen.

Helgen var härlig! Mumsig plankstek på Mando i fredags, sen var vi på Tivoli med Lollo och Allan i lördags. Massa karuseller :) Jag, eller rättare sagt vi, har nog börjat vänja oss vid det mesta nu, ingenting kändes läskigt.. haha.. Utom himelskibet, men det kom vi aldrig upp i ändå. Åt på jättegod restaurang på Tivoli och gick sen med Lollo och Allan fram till nio ungefär, så kom Sofia och hakade på oss istället en stund. Åkte hem vid elva och sov gott hela natten! Hehe

Min fina adventskalender som jag fick av Kent börjar snart se tom ut... Visserligen har det redan gått nio dagar av december (är det sant!?!?) men ändå. Tiden går så grymt fort fram till jul. Men det är mysigt, julen är härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback