Tivoli!

Nu bär det snart, om ca 20 minuter, iväg mot Ljungby för att hämta Kent och sen köra vidare till Malmö! Ikväll blir det troligen middag på Mando Steakhouse, stans godaste plankstek! Därefter åker vi till Jens o Sofia för mysig kväll med lite kortspelande eller kanske TrivialPursuit... haha!

Imorgon ska vi till Tivoli och njuta av julmarknaden och åka karuseller tills vi mår illa :) Kanonkväll med andra ord, tillsammans med Lollo och Allan.

Idag har jag förresten varit himla duktig och sprungit för första gången på 8 veckor... Det gick rätt så bra, ingen kanontid men jag tog mig i alla fall runt! Okej, rundan är bara 3,6 km men i alla fall.

Nu ska jag fixa Kents termos med kaffe att fika med på vägen ner, sen ska jag möta Zandra på parkeringen. Får ju trevlig sällskap i bilen idag!

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback