Cats, Retro, Ikea, Rumba och Quickstep!

Ovanstående ord är en sammanfattning av helgen. Först igår när vi kört bil ner till Malmö käkade vi jättegod kycklingsallad hemma hos mamma och pappa, sen stack jag o Kent in till Mobilia. Jag köpte mig ett par svarta tights och en lila/svart klänning till. Hade det på mig senare på kvällen med, visste först inte riktigt själv vad jag tyckte om det men Sofia o Lollo o Annelie sa att det va snyggt så okej då :P Ska försöka visa bild så småningom...

På kvällen var vi på Cats med mamma och pappa. En helt fantastisk föreställning! Värsta akrobaterna, dansarna, sångarna. Allt var så häftigt! Efter det åkte vi hem till Jens o Sofia för förfest. Va rätt lugnt men trevligt och vid halv ett-ett nånting gav vi oss in mot stan och Retro. Hade inte varit där innan men det var som jag förväntat mig, ett helt okej ställe att typ dricka öl och sitta o snacka på, inte så mycket att hurra för om man e på danshumör. Så vi va kanske lite missnöjda men jaja.. shit happens!

Sov hos Jens o Sofia, sen blev det frukost på Espresso House *älska* med Lollo, Sofia o Annelie. Därefter satte vi oss i bilen igen för att åka den lååånga vägen hem. Tiden gick dock väldigt fort, kändes inte alls så dryg som den brukar! I Älmhult tog vi en liten sväng in om på Ikea. Köpte oss en skrivbordslampa, typ, att ha vid soffan så vi får en mysig liten läshörna.

Sen körde vi hem och hann precis lagom i tid till rumban och quickstepen! Idag var det bara öva, öva, öva som gällde och det var jättekul! Kände att sakerna började falla på plats äntligen, både för mig o Kent! Han tyckte inte det gick så jättebra men jag kollade på när han dansade och dansade med honom ett par gånger med o det var mycket bättre än innan. Så det var skoj!

Nu har vi käkat gräddstuvad pyttipanna o stekt ägg. Ikväll blir det att ta en varm dusch och sen bänka sig framför tv:n. Singing Bee står på programmet ikväll, måste ju se när cufare är med och tävlar! Andreas Strömberg, från Stockholm, sitter i CUF:s förbundsstyrelse. Heja på honom ikväll! Hehe

Ha en bra kväll!
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback