Effektiv morgon

Jag har varit duktig idag på morgonen. Fixat med planering inför lekarna på torsdag samt skrivit ner lite observationer m.m. på VFU:n. Jag lånade en bok från en av förskollärarna igår, en bok med massa tips om lekar i. Har passat på att skriva ner lite lekar därifrån med. Passar på att suga i mig alla tips och idéer jag kan få tag i! Och att spara dem.. hehe.. har ju mitt "fritidstips"-block redan med en del idéer i så. Funderar på om jag ska göra lite pärldjur och sånt med dem på fritids, är ju både kul och nyttigt för motoriken.

Ska ge mig iväg strax, börjar vid 12 idag men kommer va där strax efter halv tolv. Får lunch med idag - perfekt! Sen i eftermiddag ska vi iväg på skytte. Det har jag aldrig varit på så blir kul för mig i alla fall :) Ska försöka sluta vid halv fem idag med, så kan jag ta lite tid att skriva med fler observationer m.m. ikväll. Så surt att komma hem halv åtta med, frf allt när man är ensam hemma, så känns som en bra dag att "passa på" på.

O förresten. jag sov rätt gott inatt ändå. Fast kändes ensamt. Kallt... Men bara 3 ensamma nätter kvar nu!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback