Fortfarande virus...

Jag har fortfarande virus på datorn och sitter nu på skolan för att snabbt uppdatera och kanske hinna kolla igenom några av er bloggar med. Gisela brukar ju va aktivast så ska nog kolla din först i alla fall :)

Annars så har jag besökt min praktikplats idag - spännande - och sen haft idrott i skolan. Kul!

Igår fyllde min älskade pojkvän 30 år! Så gammal... hihi... jag känner mig liten :P Bjöd honom på god middag - vitlöksbröd till förrätt, sen oxrulader av lövbiff med olika fyllningar (en med bacon, en med ädelost och en med ansjovis och lök) hade klyftpotatis till det och lyckades till och med slänga ihop en god sås! Sen åt vi kexchokladpaj till efterrätt (Giselas recept) och det var kanongott! Ikväll blir det rester av pajen lagom till "Du är vad du äter" haha!
Kent fick fyra flaskor rött vin av mig (en dracks upp igår kväll - var supergott!), en bok med allt om viner samt biljetter då till Sound of Music. Blev nog bättre än förra årets födelsedag i alla fall :) Hihi

Nu ska vi snart snabba oss hem igen, ska äta broccolipaj med ädelost (recept från tasteline.com) till middag och får väl börja med den snart då...

Ha en bra kväll och en bra helg, ska försöka fixa datorn i helgen men man vet ju aldrig...
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback