Frukostmuffins!

Jag tror att jag skrivit ett inlägg om mina supergoda frukostmuffins förut men jag gör det igen. De är underbara! Jag bakade dem igen idag, o de blev ännu godare än förra gången! Mumsmums! o nyttiga är de med. och nej - jag äter dem inte till frukost utan som muffins.

På vfu:n idag gick det bara såå bra! Höll ju i lite lekar vilket var jättekul och gick toppen, o resten av dagen satt jag med över halva gruppen djupt koncentrerade med sina pärldjur. Roligt att ha startat den där "trenden" hehe. Både personal och föräldrar frågar efter mallarna :) Så har kopierat o lagt en bunt där nu...

Imorgon ska jag va på vfu:n från kl. 9 - 15/15.30 nånting. Rätt lagom dag. Sen bär det av till Malmö (med tåget 18.12). Sen paaarty! Verkar bli debaser, men ja vi får se. Egentligen är vi väl inte supersugna på just det men det är väl vår tur att ge efter för andras önskemål denna gången tror jag. Har ju tvingat med Jens till Slagt ett antal gånger...

Hade tänkt städa lite ikväll men har inte hunnit... bakat, packat (fast inte i resväskan för den står på vinden o dit vågar jag inte gå när det är mörkt haha så packar i det i den imorgon innan vi åket, skrivit utvärdering över lekarna idag och samtalat lite med mina kompisar på msn. O sen kollat på tv, och lagat middag. Fullt upp med andra ord!

Nu ska jag kolla hur det gått för Babsan i "du är vad du äter".
Ha en trevlig helg!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback