Kärlek!

Alla hjärtans dag idag, och sexton underbara månader tillsammans med Kent! Jag gav oss en röd bok med hjärta på, med bara blanka sidor i, i vilken jag skrev en dikt och klistrade in några foton på honom och mig. Sen ska vi ha den och skriva gulliga saker i till varandra, typ tankar, dikter m.m. Lite småkul :) Möttes av en bukett röda rosor när jag kom hem sen med. Plus ett stort rött hjärta där det stod Jag älskar dig på kylskåpet (redan imorse).

Sen har jag varit på praktiken. Kul som vanligt! Vill inte skriva för mycket här om vad som händer så håller mig till att skriva att jag var där. Och att jag gjorde en bra observation idag (tror jag i alla fall).

Nu ska vi snart njuta av vår lyxmiddag som jag skrev om igår. Rotfrukterna är i ugnen, salladen är skuren och nu väntar bara ryggbiffen på att stekas och bearnaisesåsen på att värmas. Sen blir det mums! Och istället för äppelpaj till efterrätt (minns inte om jag skrev igår att vi skulle ha det men iaf, så var det tänkt) så blir det "Willys Caramel"-glass. Låter kanske inte så lyxigt när det är willys men de hade provsmakning i affären så vi provade alla fyra sorterna och bestämde oss sen för denna. Såg nog kul ut när vi matade varandra där i affären :P Haha.. (Tog 2 var, och delade dem...)

Nu ska jag gå och fixa!
Hoppas ni alla haft en bra Alla Hjärtans Dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback