Min nya idol!

Björn Gustavsson är lätt min nya idol! Så sjukt bra i Melodifestivalen. Såg reprisen från i lördags idag (har inte lyckats hitta innan när den skulle gå, och så bara var den när jag slog på teven i eftermiddags.. weird!) I alla fall, så var han sjukt rolig i pausen när han sjöng till sin "kärlek". Kolla in det här klippet! Och kolla hela - vilken kärleksvisa!

"Morgan Pålsson - världsreporter" (som den nya Hipp Hipp-filmen heter) var jättkul! Skrattade massor, och publiken sjöng med i ABBA-låtarna haha.. Kul start på kvällen! Synd bara att maten inte blev klar förrän efter kl 21 pga biobesöket men det får man väl bjuda på ibland. Maten smakade för övrigt kanon!

Nu ska jag myspysa igen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback