Mitt i veckan!

Äntligen onsdag, dvs halva veckan har gått. Känns som den gått fort dock. Snart är halva praktiken gjord (paniken kommer smygande....) Idag har jag lärt barnen, och en del av personalen, att göra pärldjur! Va skoj, fick med mig alla på det. Ibland har man lyckliga stunder.. haha! Imorgon har jag planerat in lite lekar med dem, får se hur det går!

Just nu håller jag på att koka soppa. Potatis - och löksoppa blir det. Kände för att laga mat men visste inte vad, och av någon anledning brukar jag bli sugen på just sån soppa lite då och då så nu passade jag på. Kent gillar ju inte vegetariskt :P Fast jag gjorde broccoli - och ädelostpaj för ett par veckor sen och den tyckte han också om!

Gick hem från bussen (inne i stan idag). Kände att jag behövde röra på mig lite. Plötsligt har vågen börjat tycka att jag väger för mycket igen. Weird. I söndags morse vägde jag mindre än någonsin (sen typ 7:an eller nåt). Och nu mer igen. Men men jag kämpar på! Hehe Fast alla på jobbet käkar onyttigheter hela tiden men jag har varit duktig och tackat nej och bara druckit vatten. inte lätt där inte...

Ikväll ska jag kolla på 2900 Happiness, e de nån annan som kollar på den? Tycker serien e jättebra faktiskt! Evigheter sen jag följde nåt program så förut, typ tre kronor eller nåt. Sen blir det Vänner förstås, få skratta lite grann och sen ska jag prata med sötaste igen! (För andra gången ikväll blir det då.. tihi).

Ha en bra kväll!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Gisela

De kommentarer jag skrev har inte ngn av läsarna sagt, det är vad jag har hört ifrån andra som inte läser min blogg, och mina föräldrar hört ifrån folk som de umgås med men som har hört det från andra vägar. Många har reagerat som du men det tog jag inte negativt, då jag känner personen så förstår (hoppas jag iaf...) jag att det inte är med illa mening.
Kanske lite motsägelsefullt, jag är inte så bra på sånt, formuleringar och så. Men jag har inte skämts, och gör det inte egentligen men tycker dte är pinsamt/jobbigt/skämmigt när folk verkar tycka det är så himla hemskt.
Vet inte vad jag skriver nu längre.... sorry.
Hoppas du har det bra, och att du kan sova utan Kent, jag sover ibland bättre utan Nicklas, större säng och tyst :) Men det är skönt att ha ngn bredvid sig... Sköt om dig, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback