Myspys

Idag blir det myskväll framför Let's Dance, som vanligt. Har käkat supergoda tacos i tubs - med banan och pineapple-salsa. Så sjukt gott! Blir rester av det till söndag lunch sen, längtar typ redan.. Senare ikväll (framför tv:n) blir det lite mer av caramelglassen jag skrev om igår. Mmm... och kanske nån sjöfrukt, fick ju det av en av eleverna på Augustenborg när jag slutade i julas.

Imorgon skulle vi egentligen käkat fondue, men nu blir det istället utgång verkar det som så vi har ändrat våra planer till kycklingfilé med klyftpotatis och bearnaisesås. Inte helt fel det heller! Utgång blir till Grace, har aldrig varit där så ska bli kul! Schlagergolv har de också :)

Nej nu ska jag gå o pussas lite. Hihi... och njuta av våra vackra rosor! Och kanske kolla lite på 2900 Happiness om inte Kent får mig på andra tankar...

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback