Oooops...

Det blev visst ett par dagars uppehåll här i bloggen. Trodde att jag hade skrivit i onsdags men det hade jag visst inte. Igår var jag inte hemma förrän efter klockan sex så då blev det bara middag, sen tv resten av kvällen. Somnade framför "Du är vad du äter" vid kvart i nio och sen gick vi o la oss när det var slut. Somnade snabbt, o bra det eftersom väckarklockan var ställd på 05.25 imorse. Fy för att gå upp så tidigt! Men jag tog mig upp i alla fall och 20 minuter senare satt jag i bilen på väg till praktiken. Hade öppning 06.15 idag. Dagen har gått fort sen i alla fall och vart rolig som vanligt :)

I eftermiddag ska jag försöka få en tid hos frisören (ska se om jag kan leta upp numret annars får jag väl gå dit o kolla), sen en vända in till stan och så blir det bio ikväll, vi ska se Hipp Hipp-filmen. Därefter Let's Dance som vanligt :) Och till middag ska vi äta ryggbiff med klyftpotatis och bearnaisesås! Mumsmums!

Nej, nu ska jag se om jag hittar numret och om jag kanske hinner skriva ned lite observationer med.
Ha en jättebra helg!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback